In december hebben we met alle feestdagen de laatste vrijdag geen helpdesk gehad maar in het nieuwe jaar zijn we er weer!
De helpdesk is open elke laatste vrijdag van de maand tussen 11:00 en 14:00 uur. We bieden soms een themaworkshop aan. Deze zijn eveneens altijd op een vrijdag en treft u aan in de Nieuwsberichten en in de evenementenkalender.
De locatie is de Brahmshof. Aanbellen bij Brahmstraat nr. 32 (=restaurant). Het Trefpunt bevindt zich op de 1e verdieping. Neem de trap of de lift en volg het bordje restaurant. Er is goede wifi verbinding. Tevens bieden we de mogelijkheid om een keer iets te printen, een mail te versturen of incidenteel iets op internet op te zoeken als u dat zelf niet kunt. Als het druk is dan is de tijd beperkt tot 15 minuten per persoon maar er is altijd een kopje koffie.
Zomaar wat voorbeelden:
Privé instructies voor Windows laptop; Ipad/Mac; overige tablets en mobieltjes.
Website StadsdorpZuid hoe naar ledendeel? Wat is een account en hoe maak ik het aan?
Moet ik updaten? Veilige wachtwoorden, wat is veilig?
Privé instructie voor mobieltjes; Apps installeren op mobieltje. Synchroniseren wat is dat?
Informatie; veilig bankieren en Nepmails herkennen?
Goedkoper parkeren voor uw bezoek door de ontvangen meld– en pincode in te stellen?
Telefoonnummers en websites opzoeken als je geen PC of tablet hebt?
E-tickets bestellen en voor u uitprinten? Digitaal verjaardagskaarten sturen?
Brieven schrijven bv naar gemeente – per mail –
Whats app; Beeldgesprek (Skypen of Face-Time) uitleggen en instructie?
NS abonnement verlengen? Museumkaart en foto uploaden?
Etc. Kortom wij bieden een helpdeskspreekuur en/of gratis advies/doorverwijzing. Wij zijn geen technische reparateurs maar helpen bij gebruik van toepassingen op LaptopsWindows/Ipads/Mobiele telefoons.